CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik Sini.!!Klik Sini..!!

Followers

Wednesday, February 16, 2011

Contest Nama Baby Saya


Wiieee..!! begitu teruja untuk join contest ni..almaklumlah ini contest yg pertama saya join..klu kwn2 len nk join leh je..klik je kat banner ni yer..


18/03/2010 @ 1.43am HSAJB

Nama buah ati pengarang jantung saya ni ialah 'ARIQ ASYRAAF ' 

ARIQ bermaksud yang baik budi dan bijaksana.. and
ASYRAAF pulak bermaksud yang mulia..

so, ble dicombinekan jadi lah ianya satu nama yang indah bagi saya..actually saya brangan nak ltk nama dpn nye 'khaeryll' something la coz nk smekn dgn en.asben sye 'khairul anwar' tapi tah cmna ble dh smpi rumah ramai pulak yang berebut nk bg nama..

after a few suggestion, finnally kami agreed la dgn nama yg disuggestkn oleh ibu mertua kesygn saya iaitu 'ARIQ' dan untuk menyedap dan melembutkan nama tu saya pilih nama 'ASYRAAF' coz bg saya nama tu agak soft dan sedap ble disebut..

skarang buah ati sya ni dh berusia 10bln dan dh ade gigi kecik 4 btg..hihihi kami panggil die 'ARIQ' je coz ringkas dan senang maksudnye pn baik..yang baik budi dan bijaksana..cme ble nk tdo kn die sya suke pggl nme pnuh die..

'ARIQ ASYRAAF'..smoge awak membesar dengan baik dan menjadi anak yang soleh ye syg..setiap hari saya berdoa agar buah ati saya akan menjadi seorang yang baik budi,bijaksana dan mulia pekertinya..semoga akhlak awak indah seperti indahnya nama awak tu ye syg..  


buah ati sye yg mkn lasak + nakal..hihihi




2 comments: